طرفداری | اندی کول مهاجم سابق باشگاه منچستریونایتد می‌گوید که حتی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم یک فصل را هدر نمی‌دهند و او واقعا نمی‌داند چه بلایی سر مارکوس رشفورد آمده است.

مارکوس رشفورد در فصل گذشته فصل خوبی را پشت سر گذاشت و توانست برای شیاطین سرخ، 30 بار گلزنی کند، اما برخلاف قبل، او حتی سایه‌ای از آن مهاجم فصل گذشته یونایتد هم نبوده است. آمار رشفورد در این فصل به معنای واقعی کلمه، فاجعه بوده است؛ رشفورد در 16 دیداری که برای منچستریونایتد در تمامی رقابت‌های این فصل به میدان رفته است، تنها موفق به زدن 1 گل شده است! عملکرد دور از انتظار این مهاجم انگلیسی، باعث نگرانی مدیران و سرمربی منچستریونایتد شده و مهاجم سابق شیاطین سرخ که با این تیم موفق به کسب یک سه‌گانه ارزشمند شده است، امیدوار است که هر چه زودتر رشفورد به خودش بیاید.

اندی کول در خصوص شرایط فعلی و اسفناک مارکوس رشفورد می‌گوید:

نمی‌دانم. من واقعاً نمی‌دانم چه بلایی سر رشفورد آمده است. فرم او در فصل گذشته فوق‌العاده بود، اما اگر به فرم دو سال قبل از آن هم نگاه کنید، او شبیه شرایط فعلی شده است. اعجوبه‌هایی مثل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هرگز یک فصل را به این شکل هدر نمی‌دهند. آنها حدود 20 سال در بالاترین سطح بودند و هیچوقت یک فصل را اینطور هدر نداده و تعطیل نکرده‌اند.

فقط خود رشفورد می‌داند که چه چیزی در سرش می‌گذرد. فرم او در چهار یا پنج سال گذشته، همیشه متناقض بوده و نمی‌دانم که او چه کاری می‌تواند یا نمی‌تواند انجام دهد تا خودش را به مسیر گلزنی‌هایش برگرداند. اگر من در 16 بازی، تنها یک گل می‌زدم، فورا به اصول اولیه، نحوه تمرینات یا دنبال هر چیز دیگری می‌گشتم تا دوباره بتوانم گلزنی کنم. هر کاری لازم بود انجام می‌دادم تا به فرم ایده‌آل خودم برگردم. پسر، اگر حرفم را می‌شنوی به خودت بیا. حیف است. تو می‌توانی دوباره به فرم خوب خودت برگردی.

source

توسط varzeshikhabari