کد خبر : 1981532 |
30 آبان 1402 ساعت 23:49 |
11K بازدید |

0
دیدگاه


پس از استوری تایرون مینگز، مدافع مصدوم استون ویلا، در اینستاگرام، برخی هواداران احتمال می‌دهند که او قصد دارد به دوران حرفه‌ای خود پایان دهد.

دلهره در انگلیس: مدافع ملی پوش بازنشسته می‌شود!

به گزارش “ورزش سه”، تایرون مینگز، مدافع استون ویلا، پس از انتشار پستی مبهم در شبکه‌های اجتماعی، نگرانی‌هایی را بین هواداران در مورد بازنشستگی خود ایجاد کرد.

این ملی پوش انگلیسی در اولین بازی فصل استون ویلا مقابل نیوکسل دچار پارگی رباط صلیبی زانو چپ شد.

مینگز اکنون پس از چند ماه یک عکس سیاه و سفید از خودش منتشر کرد که سرش رو به زمین است و چهره شادابی ندارد. او همراه با این عکس نوشت: “از حمایت همه شما سپاسگزارم. امروز برای تمام شما یک به روز رسانی خواهم داشت.”

1957071

هواداران استون ویلا که به پست غافلگیرکننده او در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند، از بدترین اتفاق ممکن برای این بازیکن می‌ترسند.

یک هوادار نوشت: “اگر این یک پست برای اعلام بازنشستگی است… بیشتر از جدایی جک گریلیش به ما طرفداران صدمه می‌زند.”

یکی دیگر از طرفداران استون‌ویلا مینگز را با مارتین لورسن مقایسه کرد که در 32 سالگی در سال 2009 به دلیل مصدومیت بازنشسته شد.

1957072

در رابطه با مینگز 30 ساله، این طرفدار نوشت: “احتمالاً موقعیت دیگری که مانند مارتین لورسن است داریم.”

با این حال، برخی از طرفداران امیدوار بودند که پست او فقط یک به روز رسانی در مورد مصدومیت باشد، نه اینکه بخواهد کفش‌هایش را آویزان کند. یک هوادار نوشت: “این فقط یک به روز رسانی در مورد مصدومیت اوست، فقط همین.”

مینگز پیش‌ از مصدومیت‌ برای بازی‌های مقدماتی یورو 2024 توسط گرت ساوت‌گیت به تیم ملی انگلیس دعوت می‌شد و اکنون باید دید چه تصمیمی برای آینده خود دارد.

source

توسط varzeshikhabari