کد خبر : 1983858 |
11 آذر 1402 ساعت 02:59 |
1.6K بازدید |

5
دیدگاه


پیمان بابایی در بازی دوستانه استقلال مقابل خوشه طلایی ساوه برای تیمش گلزنی کرد.

بهترین نوع بازگشت به ترکیب تیم نکونام!

به گزارش “ورزش سه”، تیم فوتبال استقلال در تعطیلات فرسایشی لیگ برتر که این بار موعد آن به بازی‌های هفته پنجم و ششم لیگ قهرمانان آسیا گره خورده، به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه رفت و در نهایت، این تیم را با چهار گل شکست داد.

این پیروزی برای آبی‌ها در شرایطی به دست آمد که گل اول این تیم توسط پیمان بابایی، مهاجم پیشین تراکتور، به ثمر رسید تا بازیکنی که با امید زیادی فصل گذشته به استقلال آمد تا جانشینی برای رودی ژستد در خط حمله آبی‌ها باشد، با گلزنی خودش را مستحق بازی در ترکیب آبی‌پوشان نشان دهد.

پیمان با وجود عملکرد قابل قبولی که روزهای ابتدایی در ترکیب استقلال داشت، به مرور افت کرد و در خط حمله پرترافیک استقلال کمتر فرصت بازی پیدا کرد. مصدومیت این بازیکن باعث دوری او از میادین شد و بابایی پس از بازی با مس رفسنجان، دیگر نتوانسته است برای تیمش بازی کند.

با این حال، این مهاجم با حضور نکونام روی نیمکت استقلال امید زیادی برای بازگشت به روزهای اوج خود در تراکتور دارد و حالا که توانسته آسیب‌دیدگی خود را بهبود بخشد، می‌تواند از گزینه‌های حضور در ترکیب اصلی باشد.

حالا باید دید با توجه به توقف هفته گذشته استقلال برابر ذوب‌آهن و گلزنی بابایی در این بازی دوستانه، آیا استقلال پس از تعطیلات لیگ یک بار دیگر از حضور این مهاجم در ترکیبش استفاده می‌کند یا خیر.

source

توسط varzeshikhabari