فیلم Memory با هنرنمایی جسیکا چستین و پیتر سارسگارد به عنوان یکی از مورد انتظارترین پروژه‌های سینمایی ژانر درام امسال به شمار می‌رود که تریلری از آن منتشر شده است.

کارگردان آثاری نظیر Chronic (مزمن) و Sundown (غروب آفتاب) یعنی میشل فرانکو برای ساخت فیلم جدید و درام خود تحت عنوان Memory (حافظه) به سراغ جسیکا چستین و پیتر سارسگارد رفته تا ۲ غریبه‌ای را به تصویر بکشد که به شکلی غیرمنتظره بر سر راه یکدیگر سبز شده تا زندگی پر فراز و نشیبشان دگرگون شود.

در این فیلم مورد انتظار سینمای امسال با زنی به نام سیلویا آشنا می‌شویم که در جریان مهمانی دوستانش با مردی به نام سائول آشنا می‌شود. مردی که به شکلی مرموزانه او را پس از مهمانی تا دم در خانه تعقیب کرده و وحشت سیلویا را برمی‌انگیزد. با این حال فردای آن روز آن‌ها فرصت آشنایی با یکدیگر را پیدا کرده و متوجه می‌شویم که سائول از بیماری زوال عقل رنج برده و چیزی از گذشته‌اش به خطار نمی‌آورد.

در ادامه می‌توانید تریلر زیبای این فیلم را مشاهده نمایید.

ساخته جدید میشل فرانکو با کسب امتیاز ۹۱% در راتن تومیتوز حسابی خودنمایی کرده و در جشنواره فیلم ونیز نیز مورد توجه مخاطبین قرار گرفت تا حدی که نقش آفرینی بازیگران اصلی مورد ستایش قرار گرفته و حتی جام ولپی بهترین بازیگر مرد را برای پیتر سارسگارد به همراه داشته است.

فیلم Memory در تاریخ ۲۲ دسامبر (۱دی) به اکران عمومی در سینماهای بین‌المللی در خواهد آمد.

منبع: کولایدر

source

توسط