بهترین خودرو ها، بهترین سطح آموزش، بهترین سطح بهداشت، بهترین سطح امید به زندگی! زمانی که در ایران تمامی این موارد را با هم داریم، برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت اما بعضا دچار سردرگمی می شویم. اکثر این گمراهی به دلیل وجود شرکت های طراحی سایت زیاد با قیمت های مختلف و عدم توانایی ما برای تشخیص صحیح است. پیشنهاد ما به شما این است که این مقاله را مطالعه کنید و با روش های انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در کرج آشنا شوید تا بتوانید آینده کسب و کار اینترنتی خود را تضمین کنید!

مزایای انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر در کرج

اینکه خود شما با یادگیری مفاهیم اولیه طراحی سایت اقدام به زدن سایت کنید، مانند این است که با یادگیری رشته برق، وسیله ای در خانه را تعمیر کنید یا برای ساخت چهارپایه، شخصا دست به کار شوید! هر چند که در نهایت می توانید به نتیجه دلخواه (البته تا دلخواه چه باشد!) برسید اما مطمئنا ارزش زمان و هزینه را ندارد!

به همین دلیل بهتر است به سراغ متخصصین این حوزه بروید. برونسپاری طراحی سایت به یک شرکت معتبر مزایای زیادی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به متخصصین این حوزه دسترسی پیدا خواهید کرد!



شرکت هایی که در حوزه طراحی سایت در کرج فعالیت می کنند، از دانش بهترین متخصصان حوزه طراحی وب (وردپرسی و اختصاصی) بهره می برند و به این ترتیب هر مشکل فنی در وبسایت شما ایجاد شود، به سرعت توسط کارشناس متخصص رفع خواهد شد.

طراحی سایت اختصاصی و سفارشی دریافت خواهید کرد!

بسیاری از شرکت هایی که در کرج با قیمت های پایین طراحی سایت انجام می دهند، در نهایت با تاخیر فراوان وبسایتی نه چندان زیبا و کاربردی تحویل شما می دهند که باید دو برابر قیمت طراحی، هزینه ریدیزاین بدهید! شرکت طراحی سایت حرفه ای در کرج با توجه به موارد گوناگون مانند آرکتایپ برند شما، رنگ سازمانی، پرسونای مخاطب و … طراحی اختصاصی و مناسب برای شما انجام می دهد.

مشخص بودن قرارداد با شرکت طراحی سایت کرج

یکی از مواردی که اغلب مطرح نمی شود اما یکی از تفاوت های اصلی طراح سایت توسط فریلنسر با شرکت است، وجود قراردادی است که طرفین به آن پایبند هستند! “همین چند روز پیش برای یکی از دوستان سایتی قرار بود طراحی بشود و خیلی روی آن حساب کرده بودند اما هر روز قرار بود سایت بالا بیاید و این قضیه دو ماه طول کشید و در نهایت دوست ما با یک تلفن خاموش شده مواجه شد! پس قرارداد طراحی سایت را جدی بگیرید!”

با طراحی سایت خوب اعتماد به برند ایجاد می شود!

همان قدر که طراحی سایت خوب می تواند به ایجاد اعتماد به برند کمک کند، به همان اندازه وبسایت ضعیف به برند شما آسیب می زند. به همین دلیل در انتخاب شرکت طراحی سایت حرفه ای دقت کافی را داشته باشید.

نحوه انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در کرج



همه این ها را گفتیم تا برسیم به این قسمت از مقاله: چه نکاتی را برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت رعایت کنیم؟

  1. در مورد شرکت تحقیق کنید!

دقت بالا در این مرحله، لازمه اصلی انتخاب صحیح یک آژانس طراحی وبسایت قوی است. شما ممکن است تا چندین سال با آن آژانس کار کنید، بنابراین بسیار مهم است که شرکتی را انتخاب کنید که سابقه خوبی داشته باشد.

در مورد شرکت های موجود بررسی کنید، از طریق سرچ در گوگل، مشاهده و بررسی نمونه کار ها، خواندن نظرات افراد در مورد شرکت، نحوه تولید محتوای مرتبط در وبسایت خود آن ها، مقایسه های سطح وب و … در این صورت می توانید انتخاب مطمئن تری داشته باشید.

  1. لیست نهایی خود را محدود کنید!

پس از آنکه لیستی از شرکت های طراحی وبسایت که باب میل شما بودند را تهیه کردید، آن را به سه تا پنج گزینه محدود کنید. سپس، نمونه کارها را بررسی کنید تا نمونه هایی از کارهای گذشته آنها را ببینید. اکثرا به دنبال شرکت هایی باشید که مشاوره کلی کسب و کاری قانع کننده ای به شما می دهند نه اینکه فقط به دنبال فروش خدمت به شما باشند.

  1. از سایت خود چه می خواهید؟

شاید پیش از همه این ها، لیستی از خواسته های خود که از یک سایت انتظار دارید را باید آماده کنید. وبسایت من باید دارای بخش پروفایل کاربری، سیستم نوبت دهی آنلاین، پخش آنلاین و … باشد و برایم تفاوتی ندارد سایت وردپرسی باشد یا اختصاصی، در نهایت باید خواسته هایم را برآورده کند.

  1. زمان بندی و بودجه شما چطور است؟

زمان و بودجه دو موضوع متفاوت اما وابسته به هم هستند، به چه معنا؟ زمان بندی مناسب برای ارائه قسمت های مختلف طراحی سایت مانند فیگمای اولیه، بالا آوردن سایت در دامنه تستی و در نهایت ادیت و طراحی نهایی سایت هر سه باید در زمان بندی مشخصی انجام شوند. بودجه شما نیز تعیین کننده است که با چه شرکتی بتوانید همکاری کنید. به این مورد توجه کنید که وبسایت پایگاه رسمی اینترنتی برند شماست و بهتر است سر آن قمار نکنید!

  1. شروع به تماس و برگزاری جلسه کنید!

شاید به خود بگویید که “اووووووه کی میره این همه راهو برای یک طراحی سایت! ”

اما واقعیت این است که این روندی میباشد که برای بسیاری از شرکت های معتبر طراحی سایت اکثر مشتریان طی می کنند و آن هایی که صرفا به قیمت کمتر بدون توجه به چیز دیگری اهمیت می دهند، در نهایت چندان رضایت نخواهند داشت.

شروع به تماس گرفتن با لیست نهایی کنید و با اطلاعات کامل به جلسه با شرکت طراحی سایت در کرج بروید. قطعا با طی کردن این مراحل از رضایت بالایی در طراحی سایت بهره منده خواهید بود.

source

توسط