مجوز X-Men تا سال ۲۰۳۵ در انحصار پلی استیشن باقی خواهد ماند

فاش شدن اطلاعات عظیم Insomniac جزئیات نقشه راه توسعه‌دهنده را برای سال‌های آینده فاش کرد که تا بیش از یک دهه دیگر ادامه خواهد داشت. در کنار بازی‌های جدید Spider-Man و نسخه جدید Ratchet & Clank، این لیک همچنین نشان داد که Marvel’s Wolverine اولین بازی از سری بزرگ X-Men در آینده خواهد بود.

به عنوان بخشی از این افشاگری که در ResetEra به اشتراک گذاشته شد، اسلاید دیگری از یک ارائه داخلی، جزئیات توافقنامه مجوز سونی با مارول را برای X-Men پوشش می‌دهد و نشان می‌دهد که مجوز ایکس-من تا سال ۲۰۳۵ در انحصار پلی استیشن باقی خواهد ماند.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با مایلز مورالز – مرد عنکبوتی دنیای آلتیمیتاسپایدرمن آفریقایی-آمریکایی مارول
آشنایی با مایلز مورالز – مرد عنکبوتی دنیای آلتیمیت

اینسامنیاک گیمز بازی‌های Marvel’s Wolverine، Marvel’s X-Men و Marvel’s X-Men 3 را منتشر خواهد کرد و عنوان چهارمی نیز ذکر شده است. علاوه بر این، به Marvel’s Wolverine Online و Marvel’s X-Men Online نیز اشاره شده، اگرچه مشخص نیست که آیا این برنامه‌ها قدیمی هستند یا خیر.

با توجه به جزئیات فاش شده از قرارداد مجوز، اجازه انتشار یا معرفی بازی X-Men برای کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی، یا پلتفرم‌های استریم، یا استفاده از شخصیت‌های ایکس-من به عنوان «یک مزیت رقابتی» در یک بازی دیگر وجود ندارد. به عنوان مثال، یک شخصیت ایکس-من نمی‌تواند انحصاری نسخه ایکس باکس یک بازی مولتی-پلتفرم باشد.

X-Men

گفته می‌شود این قرارداد به شخصیت‌های مردان ایکس اجازه می‌دهد در بازی‌های «مولتی-فمیلی» مارول (با ذکر نمونه‌هایی مانند انتقام‌جویان و نگهبانان کهکشان) ظاهر شوند، در حالی که Marvel همچنین حقوق «بازی‌های کودکان و نوجوانان و برخی از بازی‌های X-Men از دهه ۹۰ میلادی» را حفظ خواهد کرد.

لیک باج افزار Insomniac همچنین نشان داد که این استودیو قصد دارد یک IP جدید را پس از سال ۲۰۳۰ منتشر کند.


مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بیستنه فقط پوششی از پشم‌های آبی رنگ
۵ ویژگی خاص بدن بیست


کنسل شدن لست آو آس فکشنز و بدترین بازی سال ؟! | ویجی‌لاگ پلاس

خالق بازی God of War نسخه‌های جدید این سری را دوست ندارد - ویجیاتو

source

توسط