ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دکتر زنان در رشت آشنا کنیم. متخصص زنان و زایمان یکی از شاخه های علمی پزشکی است که به درمان مشکلات بانوان می پردازد. به افرادی که در این شاخه دارای تخصص و فعالیت هستند متخصص زنان و زایمان گفته می شود. متخصص زنان به درمان مشکلات و بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی بانوان می پردازد و در زمینه زایمان زنان آموزش دیده است. در صورت ایجاد هر گونه مشکل سعی کنید به بهترین دکتر زنان مراجعه نمایید. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر زنان در رشت را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

متخصص زنان کیست؟

متخصص زنان پزشکی است که در مسائل مربوط به دستگاه تناسلی زنان و بارداری دارای تخصص است. متخصص زنان می تواند بیماری ها و مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی و تولید مثل زنان را تشخیص دهد و این بیماری ها را درمان کند. تمامی بیماری‌ ها و مشکلاتی که به اندام هایی مانند تخمدان، رحم، سینه ها و لوله های فالوپ مربوط می شود، مربوط به متخصص زنان و زایمان می باشد. متخصص زنان و زایمان مسئول بررسی و درمان سلامت دستگاه تناسلی و تولید مثل زنان می باشد. کارهایی که متخصص زنان انجام می دهد شامل تست پاپ اسمیر، آزمایش سرطان، درمان نازایی، درمان انواع عفونت های لگنی و … می باشد. اگر در دستگاه تناسلی دچار مشکل شدید هر چه سریع تر به بهترین دکتر زنان در تهران مراجعه نمایید.

دکتر زنان وظایف مختلفی دارد و افراد با توجه به مشکلات خود می توانند به ایشان مراجعه کنند. برخی از وظایف دکتر زنان درمان تنبلی تخمدان یا سندروم تخمدان پلی کیستیک، درمان انواع کیست های تخمدانی و فیبروئید های رحمی و عمل بستن لوله های رحم یا هیسترکتومی، مشاوره قبل، حین و بعد از بارداری، مشاوره برای سقط جنین، درمان ناباروری و نازایی، درمان افتادگی رحم و انجام تست های پاپ اسمیر می باشد. دکتر زنان دارای وظایف گسترده‌ تری است که ما در این قسمت برخی از وظایف ایشان را بیان کردیم.

متخصص زنان کیست؟

ویژگی های بهترین دکتر زنان در رشت

افراد باید سعی کنند برای درمان مشکلات خود به بهترین دکتر زنان و زایمان مراجعه نمایند. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دکتر زنان در رشت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید پزشک خود را به راحتی انتخاب کنید و به ایشان مراجعه کنید. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • اولین و مهم ترین ویژگی بهترین دکتر زنان در رشت داشتن مدرک و تخصص می باشد. سعی کنید به پزشکی مراجعه نمایید که دارای مدرک و تخصص زنان و زایمان باشد و قبل از مراجعه به پزشک اطمینان حاصل کنید که پزشک شما دارای مدرک در حیطه فعالیت خود می باشد.
  • از دیگر ویژگی هایی که حائز اهمیت است اولویت قرار دادن سلامت بیماران می باشد به پزشکی مراجعه نمایید که دارای ویژگی اولویت قرار دادن سلامت بیماران باشد و در هر شرایطی سلامت بیماران خود را اولویت قرار دهد.
  • بهترین دکتر زنان در رشت دارای مهارت و تجربه کافی می‌ باشد اگر پزشک شما دارای تجربه باشد بهتر می‌تواند مشکلات افراد را تشخیص دهد و این مشکلات را درمان کند.
  • بهترین دکتر زنان در کلینیکی که دارای تجهیزات بسیار پیشرفته و مناسبی برای درمان افراد باشد مشغول فعالیت می باشد پس به پزشکی مراجعه نمایید که در بهترین و مجهزترین کلینیک مشغول فعالیت است.
  • یکی از ویژگی های بهترین دکتر زنان که دارای اهمیت بسیاری است رفتار مناسب در برخورد با بیماران می باشد. بهترین پزشک همواره سعی می کند رفتار بسیار خوبی در برخورد با بیماران خود داشته باشد و همچنین به تمامی سوالات بیماران به خوبی و با صبر و حوصله بسیاری پاسخ می دهد.

10 تا از بهترین دکتر زنان در رشت را بشناسید!

دکتر فاطمه علیزاده خلیفه محله

دکتر فاطمه علیزاده خلیفه محله

دکتر فاطمه علیزاده خلیفه محله جراح و متخصص زنان و زایمان می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر زنان در رشت به شمار می ‌روند. دکتر فاطمه علیزاده خلیفه محله بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی توانستند وارد دوره تخصص شوند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی جراحی های زنان، زایمان، نازایی و زیبایی می باشند. دکتر علیزاده خلیفه محله جزء بهترین و با تجربه ترین پزشکان به شمار می روند.

خدمات دکتر فاطمه علیزاده خلیفه محله:

  • جوانسازی واژن
  • کلیه جراحی های زیبایی
  • درمان درد های لگنی
  • بهبود خشکی واژن

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، رو به روی داروخانه شبانه روزی گلسار، ساختمان پزشکان جم، طبقه دوم

شماره تماس: 03132111450

دکتر سیده مرضیه قدسی

دکتر سیده مرضیه قدسی

دکتر سیده مرضیه قدسی متخصص و جراح زنان و زایمان و نازایی هستند. ایشان دارای گواهینامه رسمی جراحی لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی از آلمان و همچنین دارای گواهینامه رسمی جراحی لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی از دانشگاه تهران می باشند. دکتر سیده مرضیه قدسی یکی از بهترین دکتر زنان در رشت به شمار می روند. ایشان در مطب خود پیشرفته ترین خدمات زیبایی و ترمیمی کف لگن در بانوان را ارائه می دهند. همچنین مجهز به جدیدترین دستگاه های پلاسما و کربوکسی تراپی می باشند.

خدمات دکتر سیده مرضیه قدسی:

  • زایمان طبیعی و سزارین
  • درمان انواع مشکلات ادراری و بی اختیاری ادرار
  • درمان و جراحی انواع بیماری های زنان
  • مشاوره و درمان ناباروری

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، ابتدای خیابان نواب، نبش کوچه اول مهر، ساختمان خانیان، طبقه سوم

شماره تماس: 01332130867

دکتر نفیسه مویدنیا

دکتر نفیسه مویدنیا

دکتر نفیسه مویدنیا جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی و لیزر می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر زنان در رشت به شمار می‌ روند. دکتر نفیسه مویدنیا عضو آکادمی جراحان زنان و زیبایی آمریکا می باشند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان و زایمان، نازایی و لیزر هستند. دکتر مویدنیا دارای سابقه بیش از 10 هزار جراحی درمانی و زیبایی موفق بوده‌ اند. ایشان کلیه امور درمانی و زیبایی زنان را با جدید ترین روش های تخصصی انجام می دهند.

خدمات دکتر نفیسه مویدنیا:

  • زایمان طبیعی و سزارین
  • کربوکسی تراپی
  • لیزر موهای زائد
  • جراحی های زیبایی واژن
  • درمان ناباروری

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، رو به روی داروخانه شبانه روزی گلسار، بن‌ بست حق‌ شناس، ساختمان پزشکان آبان، طبقه پنجم، واحد دوازدهم

شماره تماس: 01332135933

دکتر مونا کوچک پور

دکتر مونا کوچک پور

دکتر مونا کوچک پور جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر زنان در رشت به شمار می روند. دکتر مونا کوچک پور تاکنون دارای 10 هزار جراحی موفق بوده اند. ایشان عضو آکادمی زنان و زایمان اروپا می باشند. دکتر مونا کوچک پور مدرک لاپاراسکوپی پیشرفته را از دانشگاه تهران دریافت نموده اند. ایشان یکی از بهترین و باتجربه ترین پزشکان به شمار می روند.

 خدمات دکتر مونا کوچک پور:

  • درمان بی اختیاری ادرار
  • لیزر موهای زائد
  • کربوکسی تراپی و پلاسما
  • زایمان سزارین و طبیعی
  • جراحی های زیبایی

آدرس: رشت، گلسار، میدان صابرین، خیابان نواب، نبش خیابان 91، کوچه پمپ بنزین، پلاک 9

شماره تماس: 01332116307

دکتر سمیرا شیاری

دکتر سمیرا شیاری

دکتر سمیرا شیاری متخصص زنان و زایمان و یکی از بهترین دکتر زنان در رشت می باشند. ایشان عضو انجمن جراحی متخصصین زنان و زایمان و نازایی و زیبایی اروپا هستند و موفق به کسب بورد تخصصی می باشند. ایشان دارای مدرک مستر کورس جراحی زنان از آمریکا هستند. دکتر سمیرا شیاری دارای 16 سال سابقه در زمینه تخصصی زنان، زایمان، نازایی و زیبایی می باشند. ایشان بیش از 10 هزار جراحی کیست انجام داده‌ اند و یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند.

خدمات دکتر سمیرا شیاری:

  • زایمان سزارین و طبیعی
  • جراحی زیبایی زنان

آدرس: رشت، خیابان نواب، نبش کوچه شبنم، رو به روی رادیولوژی دکتر سمنانی، ساختمان صابر، طبقه سوم، واحد 7

شماره تماس: 01332133243

دکتر لیلا خصوصی ثانی

دکتر لیلا خصوصی ثانی

دکتر لیلا خصوصی ثانی جراح و متخصص زنان، زایمان، نازایی و زیبایی می باشند. ایشان یکی از بهترین و با تجربه ترین پزشکان به شمار می روند. دکتر لیلا خصوصی ثانی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند وارد دوره تخصص شوند و موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر زنان در رشت به شمار می‌ روند که افراد می ‌توانند برای انجام زایمان و درمان بیماری های مربوط به زنان به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر لیلا خصوصی ثانی:

  • کربوکسی تراپی و پلاسما تراپی

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه چهارم، واحد 43

شماره تماس: 01332128838

دکتر نگار غلامعلی پور

دکتر نگار غلامعلی پور

دکتر نگار غلامعلی پور جراح و متخصص زنان و زایمان می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر زنان در رشت به شمار می روند. دکتر نگار غلامعلی پور بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را پشت سر بگذارند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود می باشند. برای انجام زایمان و درمان بیماری های مربوط به زنان می ‌توانید به ایشان مراجعه نمایید.

خدمات دکتر نگار غلامعلی پور:

  • انجام کلیه اعمال ترمیمی و زیبایی زنان
  • کربوکسی تراپی
  • درمان عفونت های زنان

آدرس: رشت، گلباغ نماز، رو به روی آتیه، مجتمع نیک، بالای داروخانه دکتر مرزبان، ورودی از داخل خیابان میخک، کوچه دوم، پلاک بیستم، طبقه چهارم، واحد 7

شماره تماس: 01332118459

دکتر زهرا نعمتی

دکتر زهرا نعمتی

 دکتر زهرا نعمتی متخصص زنان و زایمان هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر زنان در رشت به شمار می روند. دکتر زهرا نعمتی دارای فلوشیپ زیبایی زنان می باشند. ایشان بیش از 20 سال سابقه و بیش از 10 هزار جراحی موفق تا کنون داشته اند. دکتر زهرا نعمتی جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند.

 خدمات دکتر زهرا نعمتی:

  • درمان ناباروری و تعیین جنسیت
  • زایمان سزارین و طبیعی
  • درمان زگیل و تبخال تناسلی
  • جراحی زیبایی واژن با لیزر

آدرس: رشت، خیابان نواب ،رو به روی داروخانه دکتر ایروانی، ساختمان سپید، طبقه چهارم، واحد هشتم، کلینیک تخصصی استلا

 شماره تماس: 09021756008

 دکتر یاسمن صراف زاده

دکتر یاسمن صراف زاده

دکتر یاسمن صراف زاده متخصص زنان، زایمان و نازایی هستند. ایشان دارای سابقه بالاترین انواع جراحی در بیمارستان های دولتی و خصوصی می باشند. دکتر یاسمن صراف زاده یکی از بهترین دکتر زنان در رشت هستند. ایشان مدرک لاپاراسکوپی پیشرفته دارند و همچنین در انجمن لاپاراسکوپی ایران دارای عضویت هستند و از بهترین و با تجربه ترین پزشکان به شمار می روند.

خدمات دکتر یاسمن صراف زاده:

  • زایمان سزارین و طبیعی
  • جراحی برداشتن رحم
  • درمان کیست تخمدان

 آدرس: رشت، خیابان نواب، ساختمان بنیادی، طبقه دوم

 شماره تماس: 01332116668

 دکتر یاسمن مددی

دکتر یاسمن مددی

دکتر یاسمن مددی جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی می باشند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی از دانشگاه تهران هستند. دکتر یاسمن مددی یکی از بهترین دکتر زنان در رشت به شمار می روند. ایشان عضو انجمن متخصصین زنان، زایمان و نازایی ایران و عضو انجمن جراحی کم تهاجمی ایران هستند. ایشان همچنین دارای مدرک جراحی زیبایی و ترمیمی زنان از آکادمی اروپا نیز می باشند. دکتر یاسمن مددی جزء بهترین و با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند. ایشان تک متخصص جراحی زنان در مناطق محروم جنوب کشور به مدت دو سال بوده اند.

خدمات دکتر یاسمن مددی:

  • زایمان طبیعی و سزارین
  • درمان زگیل تناسلی

 آدرس: رشت، چهارراه گلسار، خیابان نواب، کوچه امانی، ساختمان دیلان، طبقه 2، واحد 4

 شماره تماس: 01332130238

دکتر زنان چه بیماری هایی را درمان می کند؟

انواع کیست های تخمدانی و فیبروئید های رحمی: یکی از بیماری هایی که متخصص زنان به درمان آن می پردازد کیست ها و فیبروئید ها می باشند. رشد بافت های ناخواسته درون دستگاه تولید مثل سبب درد و مشکلات بسیاری برای خانم ها می شود و این بیماری توسط دکتر زنان تشخیص و درمان می شود.

تنبلی تخمدان یا سندروم تخمدان: تنبلی تخمدان یکی از شایع ترین بیماری ها در بانوان می باشد که در سنین باروری این بیماری رخ می‌ دهد. تخمدان فولیکول هایی را تولید می کند و توانایی آزادسازی منظم تخمک را از دست می‌ دهد. در این بیماری خانم ها پریود های نامرتب یا بیش از حد طولانی را تجربه می کنند.

مشاوره سقط جنین: زمانی که به دلایلی مانند نقص ژنتیکی جنین و شرایط پزشکی خاص پدر و مادر تصمیم به سقط جنین گرفته اند و بر سر آن اختلاف وجود دارد می توانند با مراجعه به بهترین دکتر زنان و زایمان از ایشان مشاوره بگیرند.

مشاوره قبل، حین و بعد از بارداری: بدن بیمار برای بارداری توسط دکتر زنان بررسی می‌ شود و توصیه هایی توسط ایشان به فرد ارائه داده می شود.

عمل هیسترکتومی و بستن لوله ها: دکتر زنان در برخی از مواقع به این نتیجه می‌ رسد که طی عملی به نام هیسترکتومی تخمدان های رحم و در برخی از موارد دهانه رحم را جراحی کند و بر دارد. در موارد دیگری نیز این اتفاق به خواست بیمار ایجاد می شود. پزشک می تواند لوله های فالوپ را ببندند و از باروری جلوگیری کند.

کولپوسکوپی: کولپوسکوپی آزمایشی است که طی آن پزشک از یک دستگاه تصویر برداری استفاده می کند و آن را در دهانه رحم قرار می دهد. این دستگاه به بررسی داخل واژن و دهانه رحم می پردازد و تمامی عارضه های طبیعی و غیر طبیعی را به پزشک نشان می دهد.

زمان مراجعه به پزشک

 ساختار آناتومی بدن زنان، واژن و رحم تخمدان و موارد دیگر ایجاب می‌ کند تا بانوان هر چند وقت یکبار به بهترین متخصص زنان جهت معاینه مراجعه کنند. افراد باید به طور منظم به پزشک زنان مراجعه کنند. حداقل سالی یکبار باید به پزشک زنان مراجعه کنید تا معاینه و بررسی شوید. برای انجام تست های دوره ای سعی کنید به بهترین دکتر زنان مراجعه کنید دختران بعد از بلوغ باید از سنین بین 13 تا 15 سالگی مراجعه به متخصص زنان را آغاز کنند. در صورتی که افراد احساس درد در ناحیه زیر شکم دارند و این درد مربوط به درد پریود ماهانه نیست هر چه سریع تر باید به پزشک مراجعه کنند و در صورتی که دارای پریود های نامنظم هستند یا در حین نزدیکی درد شدیدی دارند باید هر چه سریع تر به پزشک مراجعه نمایند تا مشکلی برای آن ها ایجاد نشود و اگر دارای بیماری هستند درمان شوند.

دکتر زنان چه بیماری هایی را درمان می کند؟

چه افرادی باید به پزشک زنان مراجعه کنند؟

در صورتی که برای خانم ها مشکلات خاصی ایجاد شود باید به بهترین دکتر زنان مراجعه نمایند. در صورتی که خانم ها در ناحیه لگن خود احساس درد کنند، مشکلات هورمونی داشته باشند، دچار خونریزی غیر طبیعی و شدید شوند، دچار عفونت در ناحیه مجاری ادراری شوند، باید هرچه سریع تر به بهترین دکتر زنان مراجعه نمایند. همچنین زوجینی که دچار مشکل ناباروری هستند باید به دکتر زنان مراجعه نمایند. خانم هایی که قصد بارداری دارند یا باردار هستند، اشخاصی که دچار عفونت در واژن می باشند و کسانی که هنگام مقاربت احساس درد شدیدی دارند باید هر چه سریع تر به بهترین دکتر زنان مراجعه نمایند به هیچ عنوان به این مسئله بی توجهی نکنید زیرا می تواند برای شما خطراتی را به دنبال داشته باشد.

راهکارهای پیشگیری از بیماری های زنان

خانم ها باید هر 6 ماه یکبار به دکتر زنان جهت معاینه مراجعه نمایند و از مشکلات بدن خود آگاه شوند. افراد باید در روابط جنسی خود دقت کنند و از رابطه جنسی با افراد غیر معتمد خودداری کنند. خانم ها ناحیه تناسلی خود را باید با شوینده مخصوص هر روز بشورند تا دچار عفونت نشوند و همچنین توجه بسیاری به نظافت شخصی خود داشته باشند و به اندازه کافی استحمام کنند، از روابط جنسی پرخطر باید بپرهیزند، خانم ها باید تغذیه مناسبی داشته باشند و از خوراکی هایی که سبب سردی و خشکی واژن می شوند بپرهیزند، همچنین باید از داروهایی که بهترین دکتر زنان برای آن ها تجویز می کند مصرف کنند. افراد از انجام تست پاپ اسمیر و سرطان دهانه رحم نباید غافل شوند. همچنین خانم ها باید در صورت احساس درد در ناحیه سینه و تخمدان سریعاً به پزشک زنان مراجعه کنند.

کلام آخر

پزشکی که در مسائل مربوط به دستگاه تناسلی زنان و بارداری دارای تخصص است متخصص زنان می باشد. متخصص زنان مشکلات مربوط به دستگاه تناسلی و تولید مثل زنان را تشخیص می دهد و این بیماری ها را درمان می کند. تمامی بیماری ها و مشکلاتی که به اندام هایی مانند لوله های فالوپ، تخمدان و رحم و سینه ها مربوط می شود به متخصص زنان ارتباط دارد. برای مراجعه به پزشک سعی کنید بهترین متخصص زنان و زایمان را انتخاب نمایید. در صورت ساکن بودن در شهرهای دیگر به مقاله بهترین دکتر زنان در ایران مراجعه کنید.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر زنان در رشت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه نمایید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آیا می توان در دوران بارداری از ویتامین C استفاده کرد و مصرف این ویتامین برای زنان باردار مخاطره ساز نیست ؟

به بانوان باردار توصیه می شود که در زمان حاملگی از دوزهای بالای این ویتامین استفاده نکنند زیرا خطر افزایش زایمان زود رس را فراهم می کند ، به بانوان باردار توصیه می شود که از انواع میوه ها و سبزیجات در این دوران استفاده کنند.

زخم دهانه رحم موجب سرطان می شود؟

اهمیت سرویسیت یا زخم و عفونت دهانه‌ی رحم در این است که در صورت درمان نشدن و پیشرفت می‌تواند به ضایعات پیش‌ سرطانی و در مواردی سرطان دهانه‌ی رحم تبدیل شده و حیات خانم را تهدید نماید. 

آیا برداشتن تخمدان و رحم باعث عدم میل جنسی می شود؟

احساسات زنان درباره ی رابطه جنسی بعد از جراحی ممکن است بسته به دلایل جراحی، وضعیت شخصی وی، و اینکه آیا جراحی یائسگی را القا کرده است یا خیر، متفاوت باشد. اگر چه یک هیسترکتومی ممکن است باعث ایجاد تغییراتی در نواحی لگن شود، اما معمولاً بر توانایی لذت بردن از رابطه جنسی تاثیری نمی گذارد.

source

توسط