کد خبر : 1990956 |
10 دی 1402 ساعت 13:13 |
14K بازدید |

15
دیدگاه

مشارکت در چهارمین دوره جام ملت‌های آسیا


احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد برای چهارمین دوره متوالی در جام ملت‌های آسیا حضور خواهند داشت.

رکورد تاریخی حاج‌صفی و حاج کریم!

به گزارش “ورزش سه”، کمتر از ۱۴ روز دیگر جام ملت‌های آسیا به میزبانی قطر برگزار می‌شود و تیم ملی کشورمان ایران به عنوان یکی از مدعیان همیشگی این تورنمنت قرار است در آسیا وارد میدان شود که امروز هم لیست بازیکنان مورد نظر امیر قلعه‌نویی اعلام شد.

در میان بازیکنان دعوت شده دو نام با ۳۳ سال سن دیده می‌شوند که هر دو از مسن‌ترین بازیکنان تیم ملی عنوان می‌شوند. احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد که هر دو از جام ملت‌های آسیا با افشین قطبی حضور داشتند و پس از او در استرالیا و امارات همراه با کی‌روش بودند، به منظور شرکت در چهارمین تورنمنت آسیایی خود حالا بلیت قطر را در دستان خود می‌بینند.

1973221

احسان حاج‌صفی ۱۳۵ بازی ملی انجام داده و بعد از جواد نکونام و علی دایی نفر لیست بلند باتجربه‌های تیم ملی حضور دارد و کریم انصاری‌فرد هم با ۹۸ بازی در صدد اضافه شدن به لیست صدتایی‌ها است.

این دو نفر حالا بعد از مسعود شجاعی، مهدی مهدوی‌کیا و جواد نکونام که سابقه حضور در ۴ تورنمنت جام ملت‌های آسیا را داشتند در این رده قرار می‌گیرند.
تیم ملی ایران در نخستین بازی خود قرار است در تاریخ ۲۴ دی‌ماه با فلسطین دیدار کند و پس از آن با هنگ‌کنگ و امارات دیدار کند.

source

توسط varzeshikhabari