ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت آشنا کنیم. کلاژن تولید شده در پوست با افزایش سن کاهش پیدا می ‌کند و با کاهش پیدا کردن کلاژن در پوست چین و چروک ها و نشانه های پیری در پوست ظاهر می شوند. یکی از روش ‌هایی که می ‌تواند از بروز این وقایع پیشگیری کند و شادابی را به پوست هدیه کند هایفوتراپی می باشد. افراد می توانند با مراجعه به بهترین کلینیک زیبایی یا بهترین دکتر هایفوتراپی از این روش استفاده کنند. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

هایفوتراپی چیست؟

هایفوتراپی به معنی امواج متمرکز فراصوت با شدت بالا می باشد.  هایفوتراپی با تاباندن امواج اولتراسوند سبب تولید کلاژن در پوست می‌ شود. استفاده از این روش برای از بین بردن چین و چروک های پوست صورت با نام هایفوتراپی شناخته می ‌شود که روش غیر تهاجمی و بدون دردی می باشد. بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند از روش‌های دیگری مانند لیفت صورت استفاده کنند ولی هایفوتراپی دارای درد کم تر و بهترین نتیجه می باشد. اولین تفاوتی که بین هایفوتراپی و لیفت صورت وجود دارد این است که امواج استفاده شده در هایفوتراپی تنها یک لایه از پوست را مورد هدف قرار می ‌دهند.

این کار سبب می‌ شود که تولید کلاژن در همان سطح پوست تا حد بسیاری افزایش پیدا کند. در نتیجه با انجام هایفوتراپی افراد می ‌توانند پوست سفتی را داشته باشند. در این روش امواج فراصوت به ناحیه بخش خصوصی از پوست گرما می دهند انتقال گرما به لایه های پوست سبب آسیب به بافت اصلی پوست نمی شود. هایفوتراپی کلاژن را تحت تاثیر قرار می دهد و تولید آن بیش تر از قبل می شود. هر چقدر میزان کلاژن بیش تر باشد چین و چروک ها بیش تر از قبل از بین می روند و افراد می توانند پوستی صاف داشته باشند.

به این دلیل که هایفوتراپی صورت فقط یک لایه از پوست را مورد هدف قرار می ‌دهد هیچ تأثیر مخربی روی لایه های زیرین و بخش اصلی صورت افراد نخواهد داشت. افراد می توانند با خیال راحت از این روش استفاده کنند. هایفوتراپی دارای کاربرد های بسیاری می باشد. اگر بخشی از صورت افراد دارای چین و چروک باشد هایفوتراپی می ‌تواند چین و چروک ‌های آن بخش را برطرف کند. مهم ترین کاربرد هایفوتراپی لیفت ابرو و پلک و همچنین گونه ها، صاف و یکدست کردن پوست صورت، اصلاح خط لبخند، بهبود شرایط خط چانه، لیفت گردن و قسمت دکلته، درمان تومورهای سرطانی، کم کردن چین و چروک های صورت، سفت کردن پوست در ناحیه گردن و غبغب می باشد.

افراد باید بدانند که نحوه انجام هایفوتراپی برای درمان تومورهای سرطانی تفاوت زیادی با موارد قبل دارد هایفوتراپی می تواند یکی از بهترین روش ها برای جوانسازی پوست و رسیدن به زیبایی باشد. برای انجام هایفوتراپی سعی کنید به بهترین کلینیک زیبایی در رشت مراجعه کنید.

هایفوتراپی چیست؟

ویژگی های بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت

برای انجام هایفوتراپی افراد باید به بهترین کلینیک زیبایی و بهترین دکتر هایفوتراپی در تهران مراجعه کنند. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دکتر هایفوتراپی را در اختیار شما قرار داده ایم تا بتوانید بهترین پزشک را انتخاب کنید. برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند:

  • اولین و مهم ترین ویژگی بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت مدرک معتبر ایشان از دانشگاهی معتبر می باشد. به پزشکی مراجعه کنید که دارای مدرک و تخصص در حیطه فعالیت خود باشد.
  • یکی از ویژگی های بسیار مهم بهترین دکتر تجربه و مهارت ایشان می باشد. اگر به بهترین و باتجربه ترین پزشک مراجعه کنید نتیجه کار شما بسیار مطلوب خواهد بود پس تمام تلاش خود را بکنید تا بهترین و با تجربه ترین پزشک را انتخاب کنید.
  • اولویت قرار دادن سلامت بیماران یکی از مهم ترین ویژگی های پزشکان می باشد به پزشکی مراجعه کنید که در هر حالی سلامت بیماران خود را اولویت قرار می دهد.
  • بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت همواره علم خود را به روز نگه می دارد و تمام تلاش خود را می ‌کند تا از بهترین تکنیک ها و روش ها برای درمان افراد استفاده کند.
  • بهترین دکتر در مطب و کلینیکی فعالیت می کند که بسیار پیشرفته و دارای تجهیزات مناسب برای ارائه بهترین خدمات به افراد باشد. به پزشکی مراجعه کنید که در بهترین کلینیک مشغول فعالیت است.
  • بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت دارای برخوردی بسیار مناسب با بیماران خود می باشد پس تمام تلاش خود را بکنید تا به پزشکی مراجعه کنید که دارای برخورد خوبی با افراد باشد و همچنین تمام تلاش خود را بکند به تا سوالات افراد با صبر و حوصله بسیاری پاسخ دهد.

10 تا از بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت را بشناسید!

دکتر سالومه صفار

دکتر سالومه صفار

دکتر سالومه صفار متخصص پوست، مو لیزر هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت به شمار می روند. دکتر سالومه صفار جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می ‌روند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد تخصصی می باشند. افراد می ‌توانند برای انجام هایفوتراپی به دکتر سالومه صفار مراجعه کنند.

خدمات دکتر سالومه صفار:

  • لیزر موهای زائد

آدرس: رشت، گلسار، خیابان 93، اولین تقاطع سمت چپ، ساختمان نقش جهان، طبقه سوم

شماره تماس: 01332135154

دکتر مهرداد رضا برزیگر

دکتر مهرداد رضا برزیگر

دکتر مهرداد رضا برزیگر متخصص پوست، مو و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت به شمار می روند. دکتر برزیگر بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند. ایشان خدمات خود را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار افراد قرار می ‌دهند. دکتر مهرداد رضا برزیگر موفق به کسب دوره تخصصی در حیطه فعالیت خود شده اند.

خدمات دکتر مهرداد رضا برزیگر:

آدرس: رشت، گلباغ نماز، جنب فروشگاه سناتور، ساختمان جرجانی، طبقه 5

شماره تماس: 01333732223

دکتر شقایق صفری

دکتر شقایق صفری

دکتر شقایق صفری متخصص پوست، مو، زیبایی و لیزر و یکی از بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت به شمار می روند. ایشان با موفقیت دوره پزشکی عمومی خود را به اتمام رساندند و دوره تخصص خود را نیز توانستند با موفقیت به پایان برسانند. دکتر شقایق صفری موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود می باشند. افراد می‌ توانند برای انجام هایفوتراپی به ایشان مراجعه کنند. ایشان تمام تلاش خود را می‌ کنند تا خدمات خود را با کیفیت بسیار بالایی در اختیار مراجعین قرار دهند.

خدمات دکتر شقایق صفری:

  • کربوکسی تراپی

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، خیابان نواب، کوچه آبان، ساختمان افسون، طبقه چهارم

شماره تماس: 09309630638

دکتر ماهان قانع عدالتی

دکتر ماهان قانع عدالتی

دکتر ماهان قانع عدالتی متخصص پوست، مو و زیبایی هستند. ایشان از دانشگاه علوم پزشکی گیلان فارغ التحصیل شده اند و بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به پایان برسانند. دکتر ماهان قانع عدالتی موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود هستند. افراد می ‌توانند برای انجام خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر ماهان قانع عدالتی:

  • درمان زگیل تناسلی

آدرس: رشت، صابرین، به سمت گلباغ نماز، بعد از پل، مجتمع پزشکی آتیه، طبقه سیزدهم، واحد 1

شماره تماس: 01332120397

دکتر شهروز امانی

دکتر شهروز امانی

دکتر شهروز امانی متخصص پوست، مو و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت به شمار می روند. دکتر شهروز امانی در سال 1379 فارغ التحصیل شده اند و کار خود را از سال 2012 آغاز نموده اند. دکتر امانی بیش از 10 سال سابقه دارند. کلینیک ایشان دارای تجهیزات بسیار پیشرفته ای برای ارائه بهترین خدمات به افراد می باشد. دکتر شهروز امانی جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود می باشند.

خدمات دکتر شهروز امانی:

  • لیفت صورت با نخ

آدرس: گیلان، رشت، گلسار، خیابان 122، ساختمان فرهان، طبقه اول، کلینیک زیبایی دکتر امانی

شماره تماس: 01332733126

دکتر مهدیه حسین زاده

دکتر مهدیه حسین زاده

دکتر مهدیه حسین زاده متخصص پوست، مو و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت به شمار می روند. دکتر مهدیه حسین زاده یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می ‌روند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد تخصصی می باشند. افراد می ‌توانند برای انجام هایفوتراپی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر مهدیه حسین زاده:

  • جوانسازی پوست
  • زاویه سازی صورت

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، رو به روی رستوران مادر، ساختمان کوروش، طبقه 4

شماره تماس: 01333723561

دکتر سهیلا کتابچی

دکتر سهیلا کتابچی

دکتر سهیلا کتابچی متخصص پوست و مو می باشند. ایشان یکی از بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت به شمار می روند. دکتر سهیلا کتابچی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی دوره تخصص خود را به اتمام رساندند و موفق به کسیب بورد تخصصی می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر سهیلا کتابچی خدمات خود را با کیفیت بسیار بالایی به مراجعین خود ارائه می دهند.

خدمات دکتر سهیلا کتابچی:

  • کاشت مو و ابرو

آدرس: گیلان، رشت، خیابان حاجی آباد، رو به روی آزمایشگاه افرا، نبش کوچه قویدل، پلاک 244

شماره تماس: 01333340535

دکتر امامی سیگارودی

 دکتر امامی سیگارودی

دکتر امامی سیگارودی متخصص پوست، مو و زیبایی هستند. ایشان در کلینیک خود بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به مراجعین ارائه می ‌دهند. دکتر امامی سیگارودی یکی از بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت به شمار می روند. کلینیک ایشان دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشد. کلینیک زیبایی دکتر امامی سیگارودی از به روز ترین و برترین تجهیزات و فناوری‌ های نوین در عرصه زیبایی استفاده می ‌کنند. افراد می ‌توانند برای انجام خدمات مربوط به پوست، مو و زیبایی به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات دکتر امامی سیگارودی:

آدرس: رشت، چهارراه گلسار به سمت بوسار، کوچه عسگری، بن بست یاسمن، ساختمان پارسا، طبقه 1

شماره تماس: 01332111257

کلینیک زیبایی آلما

کلینیک زیبایی آلما

کلینیک زیبایی آلما دارای بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت می باشند. این کلینیک دارای تجهیزاتی بسیار پیشرفته جهت ارائه بهترین خدمات به افراد است. کلینیک زیبایی آلما تمام تلاش خود را می ‌کند تا بهترین خدمات را به افراد مراجعه کننده ارائه دهد. افراد می توانند برای انجام خدمات پوست، مو و زیبایی به این کلینیک مراجعه کنند. کلینیک زیبایی آلما در سال 1392 تاسیس شده و کار خود را شروع نموده است.

خدمات کلینیک زیبایی آلما:

  • جوانسازی پوست

آدرس: رشت، منظریه، بالای داروخانه فارابی، طبقه پنجم، واحد 11

شماره تماس: 01333662196

کلینیک زیبایی لاوین

کلینیک زیبایی لاوین

کلینیک زیبایی لاوین دارای بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت می باشد. این کلینیک مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد. کلینیک زیبایی لاوین دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای ارائه با کیفیت ترین خدمات به مراجعین می باشد. این کلینیک کادری بسیار متخصص و مجرب دارد. افراد می ‌توانند برای انجام هایفوتراپی به این کلینیک مراجعه کنند.

خدمات کلینیک زیبایی لاوین:

  • کاشت مو و ابرو

آدرس: رشت، گلسار، بلوار دیلمان، چهارراه شهید بهشتی، بلوار عرفان، ابتدای کوی یخ، درمانگاه لاوین

شماره تماس: 013327649

مزایای هایفوتراپی

کوتاه بودن جلسات: یکی از مزایای روش هایفوتراپی که سبب محبوبیت بیش تر این روش در بین افراد شده است این است که طول هر جلسه بسیار کوتاه است. مدت زمان مورد نیاز روش هایفوتراپی به 30 تا 90 دقیقه می باشد. این ویژگی باعث می ‌شود که هیچ اختلالی در انجام دیگر کارهای افراد پیش نیاید.

ماندگاری بالا: یکی از مزایای روش هایفوتراپی ماندگاری بالای این روش می باشد اگر به خوبی از آن مراقبت کنید می توانید بین یک تا دو سال ماندگاری را مشاهده کنید. مدت زمان ماندگاری این روش به متابولیسم بدن افراد بستگی دارد و همچنین برای انجام این روش به  کدام دکتر هایفوتراپی مراجعه می کنید نیز بستگی دارد. برای انجام روش هایفوتراپی سعی کنید به بهترین کلینیک زیبایی در تهران مراجعه کنید.

نتایج سریع: بیش تر روش های زیبایی به تعداد جلسات بسیاری برای رسیدن به نتایج مطلوب نیاز دارند این امر سبب افزایش هزینه این روش ها می شود. روش هایفوتراپی به تعداد جلسات درمانی کم تری نیاز دارد و به افراد این امکان را می ‌دهد که بعد از یک تا سه جلسه به نتایج بسیار مطلوبی برسند.

غیر تهاجمی و بدون برش: از دیگر مزایای هایفوتراپی این است که در این روش فقط از یک دستگاه هایفوتراپی برای تاباندن اشعه اولتراسوند استفاده می‌ شود و به همین دلیل هیچ گونه برشی در سطح پوست به وجود نمی آید و همچنین افراد درد و خونریزی ندارند. این روش در مقایسه با بقیه روش ها که در آن ها حداقل از تزریق استفاده می شود در هایفوتراپی حتی از تزریق نیز استفاده نمی شود و به همین دلیل غیر تهاجمی و بدون برش است.

مقرون به صرفه: مهم ترین مزیت هایفوتراپی مقرون به صرفه بودن آن می باشد. هایفوتراپی نسبت به سایر روش های زیبایی که با جراحی صورت می گیرند بسیار مقرون به صرفه تر است. کوتاه بودن طول دوره درمان سبب کاهش هزینه ها می شود.

بدون نیاز به دوره نقاهت طولانی: روش های بدون درد و غیر تهاجمی برای زیبایی نیاز به گذراندن دوره نقاهت طولانی ندارند. روش هایفوتراپی نیز یکی از روش‌ های غیر تهاجمی برای زیبایی می باشد که نیازی به دوره نقاهت طولانی ندارد. به محض اتمام جلسه افراد می توانند به فعالیت های روزمره خود بپردازند ولی باید مراقبت ‌هایی را انجام دهند تا نتایج هایفوتراپی بهتر برای افراد حاصل شود.

مناسب برای بخش های مختلف صورت: یکی از مزایای هایفوتراپی این است که برای بخش های مختلف صورت مناسب است و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده از آن وجود ندارد. هر کدام از قسمت های صورت و یا حتی گردن افراد که دچار چین و چروک و شل شدگی شده اند با هایفوتراپی درمان می شود.

هایفوتراپی به چند جلسه نیاز دارد؟

تعداد جلسات هایفوتراپی به عوامل متعددی بستگی دارد. این که تعداد جلسات چقدر باشد برای هر فرد متفاوت است. یکی از معیارهای مهم سنجش تعداد جلسات هایفوتراپی، میزان آسیب پذیری پوست می باشد پس باید پزشک شما تشخیص دهد که به چند جلسه نیاز دارید. در واقع هر چه پوست دچار از بین رفتگی بافت بیش تری شده باشد تعداد جلسات بیش تری نیاز دارد ولی به طور کلی سه بار در سال امکان انجام هایفوتراپی می باشد که پزشک بر اساس نیاز پوست تعداد آن را کم و زیاد می کند.

مزایای هایفوتراپی

مراقبت های بعد از هایفوتراپی

بعد از انجام هایفوتراپی افراد باید توجه داشته باشند که 4 تا 6 هفته بعد از انجام این روش در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرند و همچنین در صورت بیرون رفتن ازکرم های ضد آفتاب استفاده کنند. همچنین بعد از انجام هایفوتراپی مصرف نوشیدنی های الکلی و کافئین دار تا دو روز بعد از عمل ممنوع است. افراد باید سعی کنند از حمام آب گرم، جکوزی و سایر موارد این چنینی پرهیز کنند و همچنین تا یک هفته بعد از عمل ورزش های سنگین انجام ندهند. افرادی که از روش هایفوتراپی استفاده می کنند باید سعی کنند از کرم های مرطوب کننده و احیاء کننده پوست استفاده کنند و همچنین در طول روز آب بسیاری بنوشند.

بعد از هایفوتراپی پوست افراد بسیار حساس می شود سعی کنید از خاراندن پوست خودداری کنید و همچنین کمپرس سرد و یخ را روی نقاط تحت درمان قرار ندهید. افراد باید بعد از هایفوتراپی حداقل سه روز از کارهایی مانند بند انداختن و اپیلاسیون خودداری کنند و همچنین زمان استراحت طوری استراحت کنند که فشاری به پوست وارد نشود. با انجام این مراقبت ها افراد می توانند به نتایج مطلوب ‌تری دست یابند.

کاندیدای مناسب هایفوتراپی

روش هایفوتراپی برای افراد بین 30 تا 75 سال در نظر گرفته می شود. افرادی که بین 30 تا 75 سال سن دارند دچار چین و چروک هایی در صورت و پوست خود شده ‌اند و همچنین پوست آن‌ ها شل شده است می توانند از این روش استفاده کنند. روش هایفوتراپی سبب جلوگیری از پیری زودرس می شود. افرادی که پوست آن ها دچار آسیب‌ هایی مانند آسیب در معرض نور خورشید شده است و کسانی که دچار عارضه هایی در اثر تابش اشعه فرابنفش خورشید شده اند از این روش اقدام به درمان پوست خود می کنند. زمانی که شل شدگی و افتادگی پوست افراد شدید باشد نیاز است که تعداد جلسات بیش تری برای هایفوتراپی در نظر گرفته شود.

گاهی متقاضیان مسن تر هستند و افتادگی پوست آن ها شدیدتر است در این زمان نیاز به جراحی می باشد زیرا هایفوتراپی برای چروک و افتادگی های بسیار شدید مناسب نیست. افرادی که دارای افتادگی های بسیار شدید هستند کاندیدای مناسبی برای انجام هایفوتراپی نمی‌ باشند. افرادی که به دلیل لاغری سریع با معضل افتادگی پوست رو به رو هستند می توانند برای حل این مشکل از هایفوتراپی استفاده کنند. در مواردی ممکن است هایفو بی اثر یا نارسا باشد در برخی موارد هم به دلیل وجود ریسک‌ های جانبی این عمل نباید انجام شود به بیمارانی که دارای چین و چروک عمقی هستند و یا منافذ پوست آن ها باز است نمی توانند از این روش استفاده کنند.

اگر از داروهای فشار خون و یا نوشیدنی های الکلی استفاده می کنید قبل از هایفوتراپی باید به پزشک خود اطلاع دهید. بوتاکس نیز ممکن است در روند درمان یاد شده اختلالی ایجاد کند. این روش برای این افراد ممنوع و خطرناک است تمام گروه های سنی 30 سال به بالا می توانند از این روش استفاده کنند.

کلام آخر

افرادی که دارای چین و چروک هایی در صورت هستند می توانند از روش هایفوتراپی استفاده کنند. با افزایش سن کلاژن پوست افراد کاهش می یابد و این امر سبب ایجاد چین و چروک هایی در پوست افراد می شود. در این مواقع افراد می توانند با مراجعه به بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت از این روش استفاده کنند. هایفوتراپی دارای کاربردهای بسیاری است که از کاربردهای آن می توان به لیفت ابرو و پلک، صاف و یکدست کردن پوست صورت، اصلاح خط لبخند، بهبود شرایط خط چانه، لیفت گردن و … اشاره کرد. افرادی که دارای بیماری هایی مانند صرع، دیابت و …هستند کاندیدای مناسبی برای انجام این روش نیستند.

از شما بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر هایفوتراپی در رشت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هر گونه انتقاد و پیشنهاد به سایت مراجعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

source

توسط