کد خبر : 2012484 |
18 فروردين 1403 ساعت 00:50 |
40.7K بازدید |

51
دیدگاه

بازگشت حامدی‌فر و حضور روزبه در دفاع


بالاخره انتظارات به سر رسید و استقلال امروز نخستین بازی خود در سال ۱۴۰۳ را با جدالی سخت مقابل مس رفسنجان آغاز خواهد کرد.

ترکیب احتمالی استقلال در اولین بازی سال جدید

به گزارش “ورزش سه”، نخستین بازی استقلال در سال جدید، یکی از دشوارترین بازی‌های باقی مانده این تیم در ۹ هفته آخر لیگ برتر محسوب می‌شود. آبی پوشان که برخلاف تمام پیش بینی‌ها، سال گذشته را با صدرنشینی به پایان رسانده بودند، ماموریت سختی برای حفظ رتبه و جایگاه خود دارند تا بتوانند عنوان قهرمانی را به دست بیاورند.

استقلال که در تعطیلات لیگ برتر و به واسطه برگزاری بازی‌های تیم ملی و تعطیلات سال نو، در دو بازی دوستانه برنده از زمین خارج شد، حالا امروز در یک مسابقه حساس و احتمالاً با ترکیب همیشگی، خود به مصاف شاگردان محرم نوید کیا خواهد رفت.

 سید در اندیشه درخشش، بدون دو رقیب همیشگی
مصدومیت علیرضا بیرانوند و پیام نیازمند سبب شده تا در این مقطع، سید حسین حسینی مطرح‌ترین گلر ملی پوش لیگ برتر باشد. البته که تا اواسط خرداد ماه تیم ملی بازی رسمی در پیش نخواهد داشت و انتظار می‌رود که تا آن زمان هر دوی نیازمند و به بیرانوند به میادین بازگردند اما کاپیتان استقلال قصد دارد از این فرصت نهایت بهره را برده و با درخشش در بازی‌های باقی مانده، قفس توری تیم ملی را از آن خود کند. حسینی که از کلین شیت برابر ترکمنستان می‌آید، روحیه بالایی دارد و هواداران امیدوارند که او مقابل مس نیز دروازه خود را بسته نگه دارد.

1973008

 روزبه باز هم در خط دفاع
استقلال همچون تمام بازی‌های این فصل، با سه مدافع به مصاف رقبا می‌رود. رافائل سیلوا که از زمان بازگشتش به استقلال عملکرد خوبی داشته و یکی از مهره‌های اصلی تیمش بوده، امروز در کنار آرمین سهرابیان و روزبه چشمی، در خط دفاعی بازی خواهد کرد. روزبه که نامش در فهرست تیم ملی برای فیفا دی اخیر نبود، می‌خواهد در هفته‌های پایانی توانایی‌هایش را به کادر فنی تیم ملی ثابت کند.

2005706

راست و چپ، همان همیشگی‌ها
صالح حردانی که با مصدومیت صادق محرمی به تیم ملی دعوت شده بود و مقابل ترکمنستان نیز یک پاس گل تماشایی را برای محمد حسین کنعانی‌زادگان ارسال کرده بود، این روزها در اوج آمادگی به سر می‌برد و می‌خواهد به روند خوب این فصلش ادامه دهد. در سمت چپ نیز شاهد حضور ابوالفضل جلالی در ترکیب اصلی خواهیم بود. بازیکنی که در اردوی اخیر تیم ملی شرکت کرد اما فرصت حضور در میدان را به دست نیاورد

1999769

 بازگشت حامدی‌فر از مصدومیت
امید حامدی‌فر که در آخرین بازی آبی پوشان در سال گذشته به دلیل محرومیت غایب بود، امروز به ترکیب استقلال باز می‌گردد تا در مرکز میدان انجام وظیفه کند. طراح اصلی ضربات کاشته استقلال یعنی مهدی مهدی پور نیز به همراه آرش رضاوند دیگر بازیکنان استقلال در خط میانی خواهند بود که وظیفه تقابل با خط هافبک میهمان را بر عهده خواهند داشت.

1991673

ماشاریپوف همچنان زوج بلانکو
جواد نکونام همچنان بر استفاده از جلال الدین ماشاریپوف در خط حمله اصرار دارد و این بازیکن امروز نیز به همراه گوستاوو بلانکو در خط حمله میدان می‌رود و آبی‌ها امیدوار به درخشش و گلزنی این بازیکن هستند. ماشاریپوف در دو دیدار تیم ملی ازبکستان مقابل هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ دو پاس گل داد و باید دید که آیا او این درخشش را در استقلال نیز ادامه خواهد داد یا خیر.

1999525

ترکیب استقلال برای دیدار برابر مس رفسنجان:
سیدحسین حسینی – آرمین سهرابیان – رافائل سیلوا – روزبه چشمی – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – امید حامدی‌فر – مهدی مهدی‌پور – آرش رضاوند – جلال الدین ماشاریپوف – گوستاوو بلانکو

source

توسط varzeshikhabari