مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از تاخیر در برگزاری لیگ برتر فصل آینده تا زمان محقق نشدن 3 شرط خبر داد.

امیر مهدی علوی درمورد جلسه روز گذشته مهدی تاج و مسئولان فدراسیون فوتبال با مسئولان وزارت ورزش درخصوص آسیب‌شناسی فضای ورزشگاه‌ها، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین موارد این جلسه آیین‌نامه اجرایی کانون‌های هواداری همه باشگاه‌ها است که حتما باید تشکیل شود تا اسامی نفرات تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا آنها به صورت کامل در بانک اطلاعاتی ذخیره شوند.

وی افزود: نکته دوم بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات لیگ برتر از فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند روی صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود. بحث سوم مربوط به تجهیزات مرتبط در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری لیگ برتر و مطابق الزامات AFC باشد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: همچنین هماهنگی‌هایی با سازمان ثبت احوال در جریان است که درمورد بحث دوم مذکور در حوزه بلیت‌فروشی آنلاین، افراد و تماشاگران روی صندلی مرتبط با خودشان قرار بگیرند. اگر این اقدامات انجام نشود، لیگ آینده به تاخیر خواهد افتاد و آغاز نمی‌شود.

علوی درمورد اینکه آیا تاخیر در برگزاری مسابقات تا زمان فراهم نشدن این شرایط شعاری نیست، توضیح داد: بار دیگر می‌گویم اگر این موارد انجام نشود، لیگ به تاخیر می‌افتد و تا انجام نشدن تمامی آنها، بازی‌ها آغاز نخواهد شد. حتما بلافاصله پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هر هفته به اطلاع عموم می‌رسانیم و همکاران ما در سازمان لیگ فوتبال با جدیت خود، مباحث اجرایی را برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی اضافه کرد: این موضوع را هم بگویم براساس همین آیین‌نامه از فصل آینده LOC برگزاری لیگ برتر مطابق کنفدراسیون فوتبال است.

 


برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)