سه رکن بازاریابی دیجیتال موفق

سئو سایت
آنجلا کواچ، مدیرعامل شرکت مشاوره martech، The Destiny Lab است.

getty در دنیای دیجیتالی که به سرعت در حال تحول است، کسب‌وکارها با یک چالش بزرگ روبرو هستند: تطبیق سریع، نه صرفاً برای زنده ماندن، بلکه برای پیشرفت. من متوجه شده ام که محور اصلی این موفقیت در تسلط بر سه رکن اصلی بازاریابی دیجیتال نهفته است: نام تجاری، استراتژی و فناوری. آنها با هم، سه‌گانه‌ای از موفقیت را ایجاد می‌کنند که به کسب‌وکارها قدرت می‌دهد تا ردپای دیجیتالی ثابتی را ایجاد کنند.
بیایید به این ستون ها بپردازیم.
1. نام تجاری: قلب و روح حضور دیجیتالی شما برند شما از محدوده یک نماد صرف یا یک شعار جذاب فراتر می رود. این یک احساس، یک تجربه است – یک وعده به مصرف کنندگان شما. در دنیای مدرن امروزی، 89 درصد از کاربران آنلاین به برندهایی که ارزش‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند وفادار می‌مانند، بنابراین درک ماهیت برند شما بسیار مهم است.
وقتی صحبت از برند شما می شود، روی این عناصر تمرکز کنید.
• هویت و صدا: در هسته خود، نام تجاری شما تجسم چیزی است که شما نمایندگی می کنید. پیام‌هایی را که شما پخش می‌کنید دیکته می‌کند و آنها را با اخلاق، دیدگاه و مأموریت شما هماهنگ می‌کند. به طور منظم حضور آنلاین برند خود را از طریق ممیزی برند ارزیابی کنید. اطمینان حاصل کنید که تصاویر، لحن و پیام‌ها با هویت و اهداف شما هماهنگ هستند.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سپتامبر 2023ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سپتامبر 2023 توسط ByCassidy Horton Contributor• ثبات در کانال‌ها: یک نام تجاری مانند یک امضا است. صرف نظر از اینکه کجا آن را علامت گذاری می کنید – چه وب سایت شما، یک پست رسانه اجتماعی یا یک ایمیل – باید بدون تردید مال شما باشد. داستان‌هایی را در بازاریابی خود بگنجانید، مانند به اشتراک گذاشتن سفر برند خود یا نگاه‌های اجمالی از پشت صحنه، برای تقویت ارتباطات عمیق‌تر.
• ارتباط عاطفی: به یاد ماندنی ترین برندها فقط محصولات را نمی فروشند. داستان می فروشند با مخاطبان خود درگیر شوید و یک حلقه بازخورد ایجاد کنید. بازخورد جمع آوری کنید تا تصویر برند خود را اصلاح کنید و ناهماهنگی های احتمالی را برطرف کنید.
شرکت من به تازگی تحت یک تغییر نام تجاری قرار گرفته است تا هویت ما را به عنوان نوآورانه، تازه و سرگرم کننده بپذیرد. در امضای ایمیل، وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، مطمئن شدیم که از یک پالت رنگ، آرم و برند ثابت در همه مواد بازاریابی خود استفاده می‌کنیم. این به مخاطب کمک می‌کند فوراً برند ما را در تمام نقاط تماس بازاریابی تشخیص دهد.
2. استراتژی: نقشه ناوبری سفر دیجیتالی شما استراتژی فقط یک برنامه نیست. این چشم اندازی است که به گام های عملی تبدیل شده است که با دقت برای ایجاد نتایج قابل لمس ساخته شده است. با توجه به اینکه 77 درصد از بازاریابان در یک مطالعه در سال 2018 توانستند نشان دهند که بازاریابی محتوا باعث افزایش تعامل می شود، واضح است که یک استراتژی مستحکم ضروری است.
هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی، عناصر زیر را در اولویت قرار دهید.
• تعیین هدف و KPI: قبل از شروع هر سفر بازاریابی، تعیین مقصد بسیار مهم است. رقبای خود را از طریق تجزیه و تحلیل منظم رقبا رصد کنید. شکاف‌هایی را در استراتژی‌های آن‌ها شناسایی کنید که می‌توانید از آن‌ها بهره‌برداری کنید یا از تلاش‌های موفق آن‌ها بینش‌هایی به‌دست آورید. شرکت هایی که رویکرد مصرف کننده محور را پذیرفته اند 60 درصد سود بیشتری نسبت به شرکت هایی دارند که این رویکرد را ندارند.
• بهینه سازی کانال: هر پلتفرمی برای برند شما مناسب نیست. مخاطبان خود را بر اساس جمعیت شناسی، رفتار یا الگوهای خرید تقسیم بندی کنید. پیام‌های سفارشی اغلب تأثیر بیشتری دارند. به عنوان مثال، در شرکت من، ما صاحبان مشاغل و مدیران بازاریابی را که به پشتیبانی بازاریابی نیاز دارند، هدف قرار می دهیم، بنابراین تصمیم گرفتیم تلاش های خود را روی LinkedIn متمرکز کنیم، یک پلت فرم اجتماعی که به بازاریابی B2B و شبکه های حرفه ای معروف است.
• برنامه ریزی محتوا: کیفیت بر کمیت برتری دارد. اطمینان حاصل کنید که به طور مداوم مهارت های خود را افزایش می دهید. در وبینارها، کارگاه ها یا دوره ها شرکت کنید تا از آخرین استراتژی ها و روندها مطلع شوید.
3. فناوری: ابزارها و پلتفرم‌هایی که بازاریابی شما را تقویت می‌کنند پشت هر کمپین بازاریابی دیجیتال موفق، مجموعه‌ای از ابزارها و پلتفرم‌ها وجود دارد که تلاش‌ها را تقویت می‌کند، بینش‌ها را ارائه می‌کند و فرآیندها را خودکار می‌کند. با توجه به اینکه هزینه های فناوری بازاریابی در سال 2023 به 25.1 میلیارد دلار در سال تخمین زده می شود، استفاده از فناوری بیش از هر زمان دیگری حیاتی است.
در نظر بگیرید که چگونه می توانید موارد زیر را پیاده سازی کنید.
• اتوماسیون بازاریابی: زمان بسیار مهم است. به طور دوره ای ابزارهایی را که استفاده می کنید از طریق ارزیابی پشته فناوری ارزیابی کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها نیازهای فعلی شما را برآورده می کنند یا ارتقاهای احتمالی را در نظر می گیرند.
• تجزیه و تحلیل داده ها: ممکن است شنیده باشید که “داده روغن جدید است.” ابزارهای شخصی‌سازی را پیاده‌سازی کنید که توصیه‌های محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی یا کمپین‌های ایمیل شخصی‌سازی شده را برای افزایش نرخ تعامل ارائه می‌دهند.
• یکپارچگی و مقیاس پذیری: همانطور که کسب و کارها تکامل می یابند، نیازهای تکنولوژیکی آنها نیز افزایش می یابد. با عضویت در خبرنامه های معتبر یا پیوستن به انجمن های بازاریابی دیجیتال، از آخرین روندهای فناوری مطلع شوید. من دوست دارم از طریق سایت های رسانه ای مانند AdWeek، Marketing Dive یا Forbes CMO Network در جریان آخرین روندهای بازاریابی باشم.
در نتیجه، تلاقی برند، استراتژی و فناوری، سرعت موفقیت را در عصر دیجیتال ما تعیین می کند. این فقط در مورد درک این ارکان نیست، بلکه تسلط بر تعامل آنها و ترکیب فعالانه این بینش ها است. کسب‌وکارها با درک دقیق شخصیت برند خود و با انجام اقداماتی در مورد این عناصر، می‌توانند میراث دیجیتالی را ثبت کنند که نه تنها امروز قدرتمند است، بلکه فردا نیز غیرقابل نفوذ خواهد بود.
فردا، امروز را در آغوش بگیر
شورای تجارت فوربس مهمترین سازمان رشد و شبکه سازی برای صاحبان و رهبران مشاغل است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Angela QuachAngela Quach سخنران، نویسنده، مربی اجرایی و مدیر عامل مشاوره بازاریابی و فناوری، The Destiny Lab است. مشخصات اجرایی کامل آنجلا کواچ را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها