5 گام برای تبدیل بازاریابی محتوا به کانال برتر شما

سئو سایت
مدیر عامل و بنیانگذار Sosemo، یک آژانس بازاریابی دیجیتال برنده جایزه که در بازاریابی جستجو و بازاریابی رسانه های اجتماعی پولی تخصص دارد.

Getty شما می توانید از طریق تلاش های سئوی مستقل به بازگشت سرمایه معنی دار برسید، اما برای رشد پایدار و قوی، تکمیل سئو با یک استراتژی بازاریابی محتوای جامع بسیار مهم است. زمانی که سئو و بازاریابی محتوا به طور یکپارچه ادغام شوند، این پتانسیل را دارند که به عنوان مؤثرترین کانال های دیجیتال ظاهر شوند، در درجه اول به این دلیل که متکی به هزینه های مداوم نیستند و در طول زمان به طور ارگانیک رشد می کنند. حتی اگر تولید محتوا متوقف شود، بازگشت سرمایه (ROI) همچنان ادامه دارد – یک مزیت منحصر به فرد حتی نسبت به رسانه های اجتماعی ارگانیک، که به لحظات زودگذر ویروسی بستگی دارد که با گذشت زمان از بین می روند.
برخلاف تصورات غلط رایج، محتوای فراوان اجباری نیست. کلید در انتخاب موضوع استراتژیک به جای انتخاب تصادفی نهفته است. انتخاب یک رویکرد استراتژیک، تلاش های تولید محتوا را به حداقل می رساند و در عین حال بازگشت سرمایه را به حداکثر می رساند.
در اینجا پنج مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند تا یک استراتژی بازاریابی محتوا را طراحی و اجرا کنید که حداکثر بازگشت سرمایه را بدون سرمایه گذاری های غیر ضروری ارائه می دهد.
1. انتخاب موضوعات بر اساس تحقیقات کلیدواژه موتورهای جستجو را می توان به پایگاه داده وسیعی از اهداف تشبیه کرد. بنابراین، تحقیق کلمات کلیدی، تحقیقات بازار است. به معنای واقعی کلمه، ده ها هزار پاسخ دهنده بی طرف از طریق رفتارهای جستجوی خود دست خود را بالا می برند و به ما می گویند به چه اطلاعات، محصولات و خدماتی علاقه مند هستند. منطقی است که محتوا را بر اساس تجزیه و تحلیل علایق مخاطب هدف خود توسعه دهید، درست است؟
اطلاعات بیشتر از ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز با بازدهی بالا در سال 2024 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5 درصدی سال 2024 ByCassidy Horton Contributor افزایش این رویکرد مستلزم انجام یک تجزیه و تحلیل رقابتی برای تعیین دقیق کلمات کلیدی برای رتبه‌بندی نتایج ارگانیک برای جستجوی واقعی است. با برداشتن یک قدم جلوتر، می توانید تجزیه و تحلیل شکاف را برای شناسایی کلمات کلیدی انجام دهید که حجم جستجوی قابل توجهی تولید می کنند اما محتوای کمتری را برای رقابت در نتایج جستجو باز می گرداند. پس از آن، می توانید موضوعات محتوایی را تعیین کنید که با کلمات کلیدی مورد نظر شما همسو باشد.
2. بهینه سازی محتوا برای کلمات کلیدی هدف هنگام ایجاد محتوای بهینه سازی شده، بهترین شیوه های متعددی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. اینها شامل گنجاندن کلمات کلیدی هدف در سرصفحه ها، با هدف تراکم کلمه کلیدی 10٪ و نشان دادن کلمات کلیدی هدف در هر دو جمله ابتدایی و پایانی است. لیست ادامه دارد. با این حال، در سناریویی که سایر فاکتورهای رتبه‌بندی برابر هستند، عامل تعیین‌کننده برای رتبه‌بندی بالاتر از سایت‌های برتر، داشتن محتوای بهینه‌تر است. این امر بر اهمیت انتخاب موضوعات محتوا بر اساس کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا و رقابت کمتر تاکید می کند و فرآیند بهینه سازی محتوا را با کاهش الزامات ساده می کند.
علاوه بر این، این رویکرد به محتوای بهینه‌شده اجازه می‌دهد تا تجربه خواندن طبیعی‌تری را بدون نیاز به پر کردن کلمات کلیدی بیش از حد، حفظ وضوح پیام‌های شما و حفظ ارزش برند شما ارائه دهد.
3. راه اندازی یک مرکز منبع در مقابل. یک وبلاگ چالش با وبلاگ در ترتیب زمانی مقالات بر اساس تاریخ انتشار آنها نهفته است. در حالی که مقالات جدید در نتایج جستجو افزایش می یابد، مقالات قدیمی تر معمولاً بی ارزش می شوند و به مرور زمان دیده نمی شوند. صفحه بندی و سازماندهی بر اساس ماه و سال مقصر اصلی هستند که به موتورهای جستجو سیگنال می دهند که ارزش مقالاتی را که به این روش سازماندهی شده اند بی ارزش کنند. مقالاتی که در اعماق صفحه‌بندی دفن شده‌اند یا با تاریخ‌های قدیمی‌تر دسته‌بندی شده‌اند، ممکن است به‌دلیل محدودیت‌های ذخیره‌سازی، به‌کلی از فهرست‌های جستجو حذف شوند.
یک رویکرد مؤثرتر ایجاد یک مرکز منبع با محتوای همیشه سبز سازماندهی شده بر اساس موضوع است. مقالات مرکز منابع معمولاً ماندگاری طولانی تری در نتایج جستجو دارند زیرا محتوای قدیمی تر به همان روش بی ارزش نمی شود و روشی مؤثر برای حفظ دیده شدن جستجو در طول زمان ارائه می دهد.
4. لینک ها را به مقالات با Anchor بهینه سازی کنید TextLink ساختمان از لحاظ تاریخی شهرت منفی به دست آورده است، اما آخرین نسل تبادل لینک برخلاف گذشته حداقل خطر را برای پتانسیل رتبه بندی یک وب سایت دارد. علاوه بر این، زمانی که به درستی اجرا شود، یک کمپین جامع لینک سازی به طور غیرقابل انکاری باعث افزایش دید می شود.
درخواست برای گنجاندن کلمات کلیدی خاص در متن لنگر مورد استفاده توسط سایت‌های شخص ثالث که به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند، برای افزایش رتبه‌بندی موتورهای جستجو برای آن کلمات کلیدی هدف بسیار تأثیرگذار است. با این حال، باید احتیاط کنید تا از زیاده روی در این کار اجتناب کنید، زیرا ممکن است باعث ایجاد علامت قرمز در موتورهای جستجو شود که ممکن است منجر به جریمه رتبه بندی شود یا به احتمال زیاد باعث شود موتورها لینک را نادیده بگیرند.
در نظر گرفتن کیفیت سایت هایی که به سایت شما لینک می دهند بسیار مهم است. زمان و کمیت پیوندها نیز نقش مهمی ایفا می کنند، با آستانه های خاصی که به طور بالقوه پرچم های قرمز را بالا می برند. با این وجود، یک متخصص ماهر می تواند یک کمپین را با حداقل ریسک به صورت استراتژیک اجرا کند. برای کسانی که اهداف رشد بلندپروازانه ای دارند، گنجاندن یک استراتژی ایجاد لینک خوب فکر شده در برنامه خود توصیه می شود.
5. اجتناب از کارکرد «بارگذاری بیشتر» عملکرد «بارگذاری بیشتر»، یک افزونه سیستم مدیریت محتوا که باید سال‌ها پیش حذف می‌شد، چالش‌هایی را برای دسترسی به موتورهای جستجو ایجاد می‌کند. اگر برای افزایش قابلیت استفاده، عملکرد “بارگذاری بیشتر” را انتخاب می کنید، توجه داشته باشید که احتمال زیادی وجود دارد که محتوای زیر بار اولیه برای موتورهای جستجو غیرقابل دسترسی باشد و در نتایج جستجو گنجانده نشود. یک تست ساده شامل کپی و چسباندن یک بلوک از محتوا از زیر بار اول، محصور کردن آن در نقل قول و انجام جستجوی گوگل است. اگر صفحه در نتایج جستجو ظاهر نشد، محتوا غیر قابل دسترسی است.
در حالی که راه حل های راه حلی برای کاهش این مشکل وجود دارد، مانند استفاده از نقشه سایت و قرار دادن صفحه بندی در بالای عملکرد، سازماندهی مقالات بر اساس موضوع به جای تکیه بر یک صفحه پیمایش طولانی، رویکرد مؤثرتری برای مشاهده موتورهای جستجوی ارگانیک است.
نتیجه‌گیری اگر به صورت استراتژیک برنامه‌ریزی و اجرا شود، بازاریابی محتوا این پتانسیل را دارد که در مقایسه با سایر کانال‌های دیجیتال، بازگشت سرمایه بالاتری را به همراه داشته باشد، به‌ویژه با گذشت زمان از سال اول. این به این دلیل است که قابل مشاهده بودن محتوا در نتایج جستجوی ارگانیک نیازی به سرمایه گذاری مداوم ندارد و در طول زمان رشد می کند. با این حال، دستیابی به این سطح از موفقیت مستلزم انتخاب دقیق موضوعات محتوا بر اساس تحقیقات جامع کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقابتی است.
مطمئن شوید که مقالات را برای کلمات کلیدی هدف به دنبال بهترین شیوه های سئو بهینه کرده اید و به هر گونه مشکل دسترسی که ممکن است عملکرد موتور جستجو را مختل کند، رسیدگی کنید. همچنین باید محتوا را به گونه ای ساختار دهید که ارزش آن را در چشم موتورهای جستجو به حداکثر برساند و آن را همیشه سبز و ماندگار قرار دهید. علاوه بر این، با دقت یک استراتژی موثر برای ایجاد لینک برای افزایش دید موتورهای جستجو برنامه ریزی و اجرا کنید.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Larry GurreriCEO و بنیانگذار Sosemo، یک آژانس بازاریابی دیجیتال برنده جایزه که در بازاریابی جستجو و بازاریابی رسانه های اجتماعی پولی تخصص دارد. مشخصات اجرایی کامل لری گوریری را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها