یکی دیگر از قربانیان کووید-19_ دانشگاه ها پذیرش دکتری خود را به حالت تعلیق در می آورند.

برنامه ها
سئو سایت

از آنجایی که بیشتر بخش‌های علوم اجتماعی و علوم انسانی پذیرش دانشجویان جدید دکترا را به حالت تعلیق در می‌آورند، …
getty تعداد فزاینده‌ای از گروه‌های علوم انسانی و علوم اجتماعی در دانشگاه‌های تحقیقاتی کشور، پذیرش دانشجویان دکتری جدید را برای پاییز 2021 به حالت تعلیق در می‌آورند. آینده اقتصادی نامشخص، و پرسش هایی در مورد چگونگی تغییر خود بورسیه تحصیلی.
با تعلیق پذیرش جدید برای یک سال، برنامه ها امیدوارند بتوانند حمایت مالی خود را از دانشجویانی که قبلاً ثبت نام کرده اند، حفظ کنند، بسیاری از آنها مجبور به غلبه بر اختلالات مختلف در آموزش خود هستند، از جمله اصلاح یا به تاخیر انداختن برنامه های تحقیقاتی خود به دلیل همه گیری.
در اوایل این هفته، کرونیکل آموزش عالی بیش از 50 رشته دکتری در علوم انسانی و اجتماعی را فهرست کرد که تصمیم به تعلیق پذیرش برای چرخه پذیرش سال آینده گرفتند. پذیرش های تعلیق شده قبلاً در نزدیک به دوجین دانشگاه اعلام شده است، از جمله موسسات تحقیقاتی بسیار معتبر مانند براون، کلمبیا، ییل، دانشگاه نیویورک، دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو، و پردیس های دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و سانتا باربارا. .
در ماه می، بخش جامعه شناسی دانشگاه پرینستون یکی از اولین کسانی بود که تصمیم گرفت هیچ دانشجوی دکتری جدیدی را برای سال آینده نپذیرد و به دانشجویان آینده اطلاع داد:
بیشتر برای YOUiOS 17 2 1 اپل ناگهان به‌روزرسانی غیرمنتظره‌ای را برای همه کاربران آیفون منتشر کرد. چرخه پذیرش 2021 به منظور اطمینان از اینکه این بخش منابعی برای حمایت کافی از دانشجویان خود در طول همه‌گیری کووید-19 دارد، ما تا سال 2022 از آوردن دانشجویان جدید به برنامه خودداری می‌کنیم. تصمیم برای حذف گروهی از دانش‌آموزان آینده آسان نبود. اما ما تصمیم گرفته‌ایم که اولویت ما در این زمان‌های نابسامان مراقبت از کسانی است که قبلاً در این بخش ثبت نام کرده‌اند. ما مشتاقانه منتظر خواندن مجدد درخواست ها در پاییز 2021 برای گروه 2022 هستیم. طی چند ماه آینده، چندین بخش دیگر به همین نتیجه رسیده اند و در برخی موارد – به ویژه در کلمبیا، دانشگاه نیویورک، دانشگاه پنسیلوانیا، دانشگاه شیکاگو، دانشگاه پیتسبورگ، ییل و رایس – چندین بخش یا کل کالج انتخاب کرده‌اند که گروه جدیدی از دانشجویان دکترا را نپذیرند.
در این مرحله، وقفه در پذیرش در علوم انسانی و اجتماعی متمرکز شده است، دو حوزه ای که بسته های کمک مالی چند ساله ارائه شده به دانشجویان دکترا معمولاً متکی به بودجه سازمانی در قالب کمک هزینه تحصیلی، دستیاری پژوهشی یا دستیاری آموزشی است. در بیشتر مدارس آسیب‌دیده، پذیرش‌های جدید هنوز در رشته‌های علوم فیزیکی یا زیستی برنامه‌ریزی می‌شوند، جایی که حمایت دانشجویان فارغ‌التحصیل اغلب از سمت‌های تحقیقاتی با بودجه خارج از دانشگاه تامین می‌شود.
مفاهیم
اکثر دپارتمان‌هایی که پذیرش را به حالت تعلیق درآورده‌اند، معتقدند تصمیمی می‌گیرند که هم واقعیت‌های مالی را منعکس می‌کند و هم به تعهدات اخلاقی به دانشجویان فعلی‌شان احترام می‌گذارد. با ثبت نام این دانشجویان با این انتظار که تا زمانی که پیشرفت رضایت بخشی به سمت تکمیل مدرک داشته باشند، همچنان از حمایت و حمایت یک دپارتمان برخوردار خواهند شد، اکثر اساتید معتقدند ضروری است که این دانشجویان همچنان در اولویت بودجه محدود باشند. انتظار می رود حداقل برای چند سال دیگر وضعیت موجود باشد.
برخی از دپارتمان‌ها دو گزینه را مورد بحث قرار دادند: تعلیق همه پذیرش‌ها برای یک سال یا محدود کردن پذیرش به گروه‌های کوچک‌تر برای چندین سال متوالی. در پایان، به نظر می رسد رویکرد “بوقلمون سرد” حداقل در حال حاضر پیروز شده است. اندرو نیدهام، مدیر تحصیلات تکمیلی دپارتمان تاریخ دانشگاه نیویورک، به نقل از The Chronicle، می گوید: «تقریباً همه اعضای هیئت علمی فکر می کردند که گروهی که به نصف یا دو سوم کاهش یابد، چنان هزینه فکری برای آن دسته از دانشجویان به همراه خواهد داشت که انصراف از پذیرش منجر می شود. از نظر عملی بلکه از نظر آموزشی، چیزی که بیشترین معنا را داشت. دیدگاه من همیشه این بود که نسبت به این افراد واقعی احساس تعهد بیشتری می کنم تا این افراد خیالی که می توانند اینجا باشند.
با این حال باید دید که چگونه یک سال پذیرش نادیده گرفته شده بر بخش هایی که این مسیر را انتخاب کرده اند تأثیر می گذارد. آیا در سال های آینده به اعتبار آنها در میان دپارتمان های همتا یا در میان متقاضیان احتمالی آسیب می رساند؟ آیا برای متقاضیانی که برای سال 2021 به قصد درخواست یک یا دو سال بعد به تعویق می افتند، لجم ایجاد می کند؟
آیا یک سال بدون پذیرش باعث تشدید نابرابری آموزشی در بین دانش آموزان می شود؟ برخی از کارشناسان چنین فکر می کنند. دانش‌آموزان از پیش‌زمینه‌های فقیرتر ممکن است کمتر منتظر بمانند تا مدارس شروع به پذیرش مجدد کنند، بنابراین آنها به گزینه‌های دیگر روی می‌آورند و تلاش‌ها برای به دست آوردن تنوع بیشتر در میان دکترای آمریکایی را متوقف می‌کنند. به گفته سوزان اورتگا، رئیس شورای مدارس تحصیلات تکمیلی، “ما در حال مختل کردن جریان از یک خط لوله متنوع تر دانشجویی در مقطع کارشناسی به یک خط لوله دانشجویی کمتر متنوع هستیم.”
همچنین ممکن است دانش‌آموزانی که در بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ، بسیاری از آموزش‌های خود را، به‌ویژه در دوره‌های پایین‌تر، از دستیاران آموزشی فارغ‌التحصیل دریافت می‌کنند، احساس کند. علایق و هویت فکری آنها.
همچنین هنوز به طور کامل متوجه نشده است که این بیماری همه گیر چقدر ممکن است ماهیت تحقیقات در رشته های مختلف را تغییر دهد. جامعه شناسی، که اغلب به مصاحبه به عنوان منبع داده وابسته است، یک مثال واضح است. تا چه زمانی روش این رشته برای استفاده از تکنیک‌های سازگار با فاصله‌گذاری اجتماعی مورد نیاز است؟ تکیه روانشناسی اجتماعی بر روش های گروهی چه خواهد شد؟ محدودیت های سفر تا چه حد از کار میدانی مردم شناسی جلوگیری می کند؟ آیا مشاهده انسان در محل محدود یا حتی ممنوع خواهد بود؟
و در نهایت، محدودیت‌های مالی فعلی تحمیل‌شده توسط همه‌گیری چگونه باید در مقابل نیاز جامعه به تخصص و بورس تحصیلی که دکتری‌های تازه منتخب ارائه می‌کنند متعادل شود؟ احترام گذاشتن به تعهدات مالی به دانشجویان فارغ التحصیل فعلی یک موقعیت اخلاقی قابل تحسین است، اما نیاز به آماده سازی دانشمندان علوم اجتماعی و دانشمندان علوم انسانی که شرایط اضطراری مانند همه گیری کنونی به وضوح نشان داده است نیز همینطور است.
من را در توییتر دنبال کنید. مایکل تی نیزل من رئیس بازنشسته دانشگاه ایالتی میسوری هستم. پس از کسب مدرک لیسانس از کالج ویتون (ایلینوی)، مدرک دکترا به من اعطا شد. در سال 1973 در رشته روانشناسی بالینی از دانشگاه ایلینویز. سپس به هیئت علمی دانشگاه کنتاکی پیوستم، جایی که در رتبه های استادی پیشرفت کردم و به عنوان مدیر برنامه روانشناسی بالینی، رئیس دپارتمان روانشناسی، رئیس دانش آموخته خدمت کردم. مدرسه، و استاد. در سال 2005، من به عنوان رئیس دانشگاه ایالتی میسوری منصوب شدم. پس از بازنشستگی از ایالت میسوری در سال 2011، من مشاور ارشد سیاستی فرماندار میسوری جی نیکسون شدم. اخیراً دو کتاب نوشته ام: مدارک و شجره نامه: آموزش مدیران ارشد آمریکا (2017) و دستیابی به آموزش عالی (2018) که هر دو توسط Rowman & Littlefield منتشر شده اند.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها