در جدیدترین رده‌بندی یوفا: رم جلوتر از منچستریونایتد!


کد خبر : 2004258 |
04 اسفند 1402 ساعت 19:23 |
19.6K بازدید |

7
دیدگاه


رم و میلان در رده بندی جدید تیم‌های باشگاهی یوفا از منچستریونایتد و تاتنهام پیشی گرفتند.

در جدیدترین رده‌بندی یوفا: رم جلوتر از منچستریونایتد!

به گزارش “ورزش سه”، رم تحت هدایت دانیله ده روسی در رده بندی به روز شده رده بندی ضرایب باشگاهی یوفا از منچستریونایتد پیشی گرفت و میلان نیز از تاتنهام جلو افتاد.

جالوروسی در مجموع دو باز رفت و برگشت مقابل فاینورد به تساوی 2-2 دست یافتند. این تیم در ضربات پنالتی بهتر از رقیب به اعصاب خود مسلط ماند و با نتیجه 4-2 پیروز شد تا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا برسد. در قرعه کشی، این تیم به برایتون روبرتو دزربی خورد و کار سختی را در این مرحله خواهد داشت.

یوفا پس از آخرین دور رقابت‌های اروپایی، رده بندی ضرایب باشگاهی خود را به روز کرد، این به روز رسانی باعث شد رم با پشت سر گذاشتن منچستریونایتد به رده نهم لیست صعود کند.

1994043

اینتر، بهترین تیم ایتالیایی همچنان در رده‌بندی ششم است و هیچ تغییر موقعیتی نداد، در حالی که میلان با پشت سر گذاشتن تاتنهام و اسلاویا پراگ با دو پله صعود به رده 32 رسید. این دو تغییر برای موقعیت باشگاه‌های ایتالیایی در برابر تیم‌های انگلیسی حائز اهمیت بود و معنی دار است. باید دید این برتری تا پایان فصل چقدر بیشتر می‌شود. اینتر شانس این را خواهد داشت که جای لیورپول را در رده پنجم بگیرد.

تغییر دیگری برای تیم‌های ایتالیایی وجود نداشت، ناپولی در رده پانزدهم، یوونتوس در رده هفدهم، آتالانتا در رتبه 22 و لاتزیو در رده 30 قرار دارند. تیم‌های منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید به ترتیب اول تا سوم این لیست هستند.

source