سانه: با بهترین عملکرد آرسنال را می‌بریم!


کد خبر : 2013199 |
20 فروردين 1403 ساعت 21:46 |
7.9K بازدید |

17
دیدگاه


لروی سانه، هافبک بایرن مونیخ، امیدوار است تیمش در بازی مقابل آرسنال بهترین عملکردش را نشان دهد.

سانه: با بهترین عملکرد آرسنال را می‌بریم!

به گزارش “ورزش سه”، بایرن مونیخ در بازی رفت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان آرسنال خواهد بود.

از بایرن مونیخ لروی سانه به عنوان بازیکن در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

لروی سانه درباره وضعیت آمادگی بدنی‌اش گفت: “در چند روز اخیر خیلی بهتر شده‌ام. در تمرین امروز همه چیز خوب پیش رفت. من مشتاقانه منتظر فردا هستم.”

2008734

بازی فردا؟

می‌خواهیم در 90 دقیقه عملکرد خوبی داشته باشیم، متمرکز باشیم و عملکرد خوبی به جا بگذاریم. ما باید انرژی زیادی در زمین داشته باشیم و ویژگی‌هایمان را به نمایش بگذاریم. می‌خواهیم بازی را ببریم. آرسنال تیم بسیار خوبی دارد، آن‌ها فوتبال هجومی بازی می‌کنند اما در عملکرد دفاعی خیلی خوب هستند. قطعا بازی سختی خواهد بود. ما باید به عنوان یک گروه نقاط قوت خود را نشان دهیم.

همکاری با میکل آرتتا در منچسترسیتی؟

از همکاری با او بسیار خوشحال بودم. او در آنجا کمک زیادی به من کرد. ما گفتگوهای دو نفره زیادی در مورد اینکه چگونه می‌توانم بهتر بازی کنیم، داشتیم. به خاطر ایده‌های او پیشرفت زیادی کردم. من از او بسیار سپاسگزارم. ایده‌های او را در ذهنم نگه می‌دارم و سعی می‌کنم آن‌ها در زمین اجرا کنم.

محرومیت هوادار بایرن در بازی فردا؟

ما همیشه می‌خواهیم هواداران خود را در بازی‌های خارج از خانه داشته باشیم. با این وجود، ما می‌خواهیم بهترین بازی خود را انجام دهیم و چیز متفاوتی برای هواداران خلق کنیم.

2008736

شکست مقابل هایدنهایم؟

ما فوراً در مورد آن صحبت کردیم. در مورد اینکه چه چیزی خوب است و چه چیزی خوب نیست، صحبت کردیم. ناگفته نماند که ناراحتی زیادی به دلیل این شکست وجود داشت. اینکه نمی‌توانیم ویژگی‌های خود را نشان دهیم، آزاردهنده است. حالا در لیگ قهرمانان هستیم که یک رقابت متفاوت است. می‌خواهیم تلاش کنیم و بهترین عملکردمان را نشان دهیم.

آینده؟

این به عوامل مختلفی بستگی دارد اما من در حال حاضر زیاد به این موضوع فکر نمی‌کنم. فردا بازی مهمی داریم و روی آن تمرکز کرده‌ام. می‌خواهم بازی خوبی انجام دهیم و همه چیز در مسیر درست پیش برود. در حال مذاکره با مسئولان باشگاه هستیم. احتمالاً در هفته‌های آینده بیشتر خواهد بود.

source